یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روز پایانی هفته بیست‌وهشتم با پیروزی بر حریفان خود همچنان رقابت در صدر جدول را با هیجان مواجه ساخته‌اند.

یکشنبه چهارم اسفند ذوب‌آهن اصفهان توانست با نتیجه 3 بر یک بر حریف خود مقاومت سپاسی پیروز شود. استقلال تهران که در این روز با حریف سخت کوش خود پاس همدان به مصاف رفته بود امید داشت که ذوب‌آهن در سد سپاسی متوقف شود چرا که در هفته گذشته سپاسی توانسته بود با نتیجه درخشان 4 بر یک بر آبی‌پوشان پایتخت غلبه کند.[موقعیت استقلال در شیراز به خطر افتاد]

اگر چه این آرزوی امیر قلعه‌نویی نشد اما در عوض بازیکنان قلعه‌نویی توانستد در یک بازی نزدیک و فشرده حریف همدانی خود را در ورزشگاه آزادی شکست دهند. تنها گل این بازی را اکبرپور با یک ضربه سر زیبا در نیمه اول به ثمر رساند. بدین ترتیب استقلال با 53 امتیاز و تفاضل گل بیشتر از ذوب‌آهن همچنان صدر نشین لیگ هشتم است.

در دیگر بازی‌های این هفته ملوان انزلی با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز گذشت و فولاد توانست با سه گل از داماش یک مغلوب بسازد.

سپاهان نیز که با 47 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر همچنان امیدوار به جانشینی با تیم سوم جدول، پرسپولیس است توانست با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود، پیکان تهران غلبه کند. اگر چه قهرمانی در لیگ آرزوی همه تیم‌های لیگ  است اما با توجه به چهار سهمیه ایران برای بازی‌های باشگاه‌های آسیا، قرار گرفتن در رده اول تا سوم برای تیم ‌ها بسیار با اهمیت است. سه تیم اول لیگ و قهرمان جام حذفی جواز شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب خواهند کرد.

در داربی مشهد نیز حاصلی جز مساوی بدست نیامد و تیم‌های ابومسلم و پیام به نتیجه یک بر یک رضایت دادند. صبای قم و راه‌آهن شهر ری نیز با همین نتیجه دست یافتند.

کد خبر 75859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز